13/4 08

Hejsan!

Hur står det till med er? Själv mår man bra, känner mig så utvilad idag! Igår drog jag, Tess, Sara, Adissa och Lucia till Max i Masmo och gamade i oss. Hade faktiskt aldrig ätit där förr och fasiken vad gott det var! Ska börja äta där oftare, bye bye Mackis! Efter det ringde jag och Tess till grabbarna för att fråga ifall de ville komma med hem till Tess. De tänkte komma till en början men sedan avböjde de, jävla snobbar! Så jag och Tess lunkade hem till henne där jag satt framför datorn tills 6 på morgonen! Skulle ju till Uppsala idag men vågade inte somna hos henne för då riskerade ju jag att missa mitt tåg så trött som jag var, men det blev ändå inget av med Uppsala så jag ångrar mig väldigt mycket.

Kommer senare lägga in gårdagens outfit och sedan bilder på mig med glasögon på! :O
Skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0