1/4 08

Hejsan!

Har precis kommit hem efter tre-timmarssällskap med Sara och bebis. Trevligt var det, vi tog en tripp ner till Willys och köpte en massa gott. Eller iaf jag, Sara går nämligen på diet. Jag håller tummarna för dig, gullet! Köpte även filmen Grease från Ica och även fyra drycker från Naturdiet med jordgubbssmak. Funderar även på att göra som Sara och försöka skippa allt som gör så att man jäser i en månad, så imorgon ska jag till skolsyster för att väga och mäta mig och sedan får det börja därifrån och får se hur det slutar. Ni läsare ska få följa med på min absolut spännande resa mot smalheten, haha!

Nä nu ska jag kolla på Grease och äta naturgodis, blåbär, ostkaka med vaniljsås (mums!), choklad, mackor med Cantadou på med vitlökssmak (älskar vitlök!) m.m. Shit jävlar, hoppas jag inte får en hjärtattack inatt..

Well well, men innan jag sticker måste jag bara skriva; "en del människor förtjänar inte att leva, din hotfulla parasit!"

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0