14/4 08

Hejsan!  Jag ska inte ens börja med att fråga ifall ni läsare mår bra för jag antar väl att ni har det bra. Och så ska jag även säga att dagen började bra men kommer förmodligen att sluta kefft. Idag har jag varit i stan med Hanne och Elin, de shoppade och jag hakade bara på. Kul var det att bara få vara med de. Smygfotade lite när Hanne bytte om i provrummet i VeroModa men de ska vi inte lägga in, inte så schysst men har däremot två andra bilder på de som jag kan sätta in. De kommer inte gilla det men det bryr jag mig inte om, mwuhaha!



Hanne till vänster och Elin till höger. Riktiga partypinglor och gullungar!
Dags för matlagning, plugg och sedan städning av mitt rum, skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0