15/4 08

Förstår egentligen inte vad jag gör vaken nu. Vaknade runt kvart över sex och jag börjar ju halv elva idag. Jobbigt! Inga särskilda planer för idag förutom att jag ska plugga intensivt, denna gång med matematik och svenska. Alltid så för mig under de sista perioderna i en termin, då blir det stressigt som fan för mig. Skiter i skolan som fan innan men när det börjar närma sig slutet så vill jag bara slita loss mitt hår. Men men, tough shit!

Ska börja duscha osv. nu så jag slipper stressa mig senare. Har ingen lust att fixa upp mig eller något så det får bli mjukisar och min marinblå kofta. Förmodligen vara utan smink och smycken. Kommer bli svårt att vandra omkring i skolan utan smycken, har ju på mig det varje dag. Så ni får nöja er med gårdagens outfit:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0