16/4 08

Hejsan allihopa!

Hur är det med er? Själv mår jag fint är bara lite trött som vanligt. Idag börjar jag tolv eller enligt Nico, halv ett. Vet inte vilket av de det är och jag bryr mig inte så mycket heller eftersom att vi bara kommer ha skola i ca två timmar men idag ska vi ju även filma in med GGGB alltså Good Girls Going Bad. Iallafall det jag har fått för mig, nåja vi får hoppas!

Idag börjar jag som sagt 12 men ska luncha med Michelle halv tolv som vanligt på onsdagar. Och torsdagar.. idag blir det Pastasallad Tricolore med kyckling och grönsaker serveras med chutneydressing och mjukt bröd. Jävligt långt namn på en maträtt men det låter smarrigt! Och sedan runt tolvtiden ska jag möta upp Nico, Elin, Hanne, Filip och Natta vid Tumba C och köpte gott till lektionen. Alla ska samlas utanför vår stora aula tolv eller halv ett (beroende på när vi börjar) och ha något som kallas för Länge leve livet. Har hört småprat om att detn ska vara något med rattfylla. Jösses tänkte jag.. den såg jag ju när jag gick i IV förra året! Frågade läraren om jag inte kunde få skippa det eftersom att jag redan hade sett det. Hon bara skrattade och trodde att jag drev men jag stod framför henne och var så jävla allvarlig. Då blev hon seriös till slut och började förklara att det inte gick, haha!

Kom precis upp från tvättstugan och ska börja duscha osv. Skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0