18/4 08

Hejsan!

Hur står det till med er? Själv mår jag bra är dock lite trött men det går över snart. Sitter här just nu och kollar på Vakna med The Voice och äter frukost som motsvarar ett stor glas kall mjölk och chokladmackor, mums! Kan behöva lite sockerkick denna tidiga morgon.

Idag börjar jag halv nio och slutar halv elva. Eller var det halv tolv? Haha, har aldrig koll på sånt men innan tolv iallafall slutar jag för jag ska fanimej skippa lunchen. Hela skolan slutar så tidigt, kul ju men man orkar ju inte gå med en hel flock ungdomar ner till Tumba C.

Senare idag blir det Tivoli i Fittja tillsammans med Tess, Michelle & Sara och bebis. Roligt ska det bli, kommer ju säkert träffa på en massa coola typer som kan känner. Har kommit i tid till skolan varje dag denna vecka och tänker fortsätta med det nu, har ätit klart min frulle så nu är det dags att borsta tänderna och sedan bege till skolan.

Skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0