19/4 08, Uppsala

Hejsan kära läsare!

Sorry för den dåliga uppdateringen men idag har varit som en stressdag.. nästan. Somnade runt två tiden igår och runt halv åtta idag på morgonen stormar mamma och lillbrorsan in i mitt rum och mamma börjar genast fråga vart min blåa mobil är. Trött som jag var fattade jag noll och för att ni ska förstå måste jag skriva in en liten dialog:

Mamma kommer instormandes Lydia! Vart är den blåa mobilen?
Jag Min blåa mobil?..
Mamma Ja, din blåa mobil. Vart är den?
Jag Pratar du om min gamla 3310:a?
Mamma Nej din Samsung
Jag Men den är väl för fan inte blå?! (får damp för att hon väcker mig för en sån dum sak!)
Mamma Blå, gul skitsamma! Vart är den?
Jag Inte vet jag, jag använder ju inte ens den!
Mamma Nähe men kan du försöka leta efter den?
Jag kollar på klockan och säger mmmmm.. Hon blir glad och lämnar mig ifred.

Hon är rolig.. sedan var det bara att vakna duscha, fixa mig osv. och sedan bege sig till Uppsala för att hälsa på min moster. Det var väl ett tag sedan jag träffade henne.. det blev en shoppingtur för oss i "fina" Uppsala. Egentligen skulle bara min moster få shoppa men jag smugglade med mig lite grejer ändå, höhö!

Lägger in bilder på de alldeles strax. Måste bara överföra de in till datan, justera storlekarna osv. Skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0