21/4 08

Hej igen!

Kom hem runt sex tiden efter en lunch med Sara och en kort shoppingrunda med morsan, lillbrorsan och hans dagisfröken/vän till familjen Hanna. Nu måste jag berätta lite om dagen =). Slutade ju halv tre och stötte på Nico utanför klassrummet. Där satt hon med en stor filmkamera och en mikrofon i handen och såg så ensam ut. Var med henne en stund och sedan så gick vi båda in till skolan och förbi in till Mediecenter där jag mötte upp Hanne. Nico stack till pendeltåget för hon skulle träffa hennes pojkvän så jag och Hanne stack till Tumba C för att kolla runt i affärer. Vi gick även till DinSko där jag fick syn på mina älsklingar! Åhh, lade undan de snabbt och ringgde upp till mamma som kom en timme senare så jag kunde köpa de =). Bortskämd? Javisst! Lägger in senare en bild på de skorna jag köpte.

Blogg you later, dags för lite plugg med grafisk kommunikation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0