23/4 08, Redovisning

Hejsan!

Oj vad dagarna går fort! Den femte juni har ju vi skolavslutning och äntligen börjar jag tvåan! Jag är ju 90a men går med 91or pga att jag fick IG i matte i nian och fick gå i IV i ett år och nu är jag här. Idag var jag, Nico, Michelle, Fia, Hanne, Elin och Filip ute på skolgården på gräsmattan och stektes rejält! Skönt var det ju och imorgon ska jag och Fia ha på oss klänningar. Hoppas bara att det är lika fint väder imorgon som idag. Nu är bara frågan, ska jag ha tights på eller inte? Ähh, nog om det!

Dagen har gått bra och idag skulle varje individ i min klass hålla tal om ett ämne som de hade valt i projektet som vi håller på med. Jag och Fia valde ämnet abort och jag hann aldrig skriva mitt tal (dumma jag!) så efter att Fia höll sitt tal så var det ju min tur och allt det hon hade sagt skulle ju jag egentligen också säga men det känns ju dumt att upprepa allt. Så läraren ville att jag ändå skulle upp dit och improvisera, haha och det gick ju såå bra. Tyckte alla i klassen iaf som skrattade lite ;p. Men det gick iaf bra, sa ca tio rader och läraren berömde mig över mitt engagemang och modighet om hur jag ändå vågade ställa upp och hålla mitt tal trots att jag hade inget att förbereda mig på. It's all good =)

Nu sitter jag i datasalen och har datorkunskap. Vi började halv och jag har väntat så länge på läraren som vägrar komma! Efter skolan blir det plugg med engelska, matte och naturkunskap. Vi har prov i natur den 22 maj och jag vill vara så nedrans förberedd som jag kan och så ett sjuhelvetes bra betyg!

Skrivs sen, nu ska jag tjata till mig läraren! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0