25/4 08, Bytesrätt

Hejsan!

Sorry för denna dåliga uppdatering men har inte hunnit helt enkelt. Dagen har gåt bra trots att jag skippade skolan idag :$. Men äh, skola nästa vecka också så jag missar ju inget. Runt tre tiden åkte jag till Alby föra tt möta upp Tess och sedan åkte vi till Skärholmen där jag vart tvungen att byta ut min skjortklänning till en större (!) storlek. Kom hem runt halv sju och gick direkt in till köket för lite milk and cookies för att sedan bädda ner mig i min säng och ruttna framför tv'n. Här kommer lite pics:



Den vita skjortklänningen till höger var den jag köpte igår i strl 40 och den gav inte mina bröst någon rättvisa så jag bytte ut den till blåvitrandiga till vänster i strl 44 (!). Fick en chock, men nu är den iaf min! Mamma tyckte att jag såg ut som en läkare i den vita skjortklänningen och det var faktiskt sant! IRL alltså.. 198:- från H&M.



Här får ni se klänningen jag köpte igår



Visst är den het? Nu måste jag bara införskaffa ett par vita ballerinaskor. 149:- från H&M as well.
Och så köpte jag även en deo från Ldb men den behöver jag inte visa upp ;p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0