25/4 08

Hejsan allihopa!

Hur är det med er? Jag mår bra men vaknade upp med en konstig inte alltför för jävlig smärta på huden på ansiktet. Känns som om någon har gett mig tusentals bitchslaps under tiden jag sov.. som fan! Idag börjar jag egentligen 8.30 men efter det är matteprov och jag kan verkligen ingenting så vill jag inte sitta där och skämma ut mig. Muntligt prov är det också, ännu värre ju, så jag ska vara i skolan tills tio istället för då börjar svenska, en mer mildare lektion, haha! Idag måste jag även göra ett idrotts-prov som jag inte har gjort än, tråkigt ju när alla andra har idrott men så kan det gå om man är lika seg som jag med prov (a).

Nu ska jag ruttna framför tv'n innan jag sticker hemifrån för att bege mig till skolan, blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0