27/4 08, Shopping (igen!)

Halloj halloj!

Orkar just nu inte skriva ett inlägg men kan lägga in bilder på det jag köpte igår från Åhléns och min outfit.




Min outfit:
Cardigan och skjortklänning, H&M
Vita tygskor, Skopunkten
Jeans och väska, köpta i Frankrike
Halsband, från
Tess från Italien
Armband, även från Tess

Shopping:
Escada parfym Moon Sparkle, 359:-
Ring (för att matcha örhängerna) 80:-
Läppstift från Lumene nr 83, 105:-
Örhängen, 129:-
Nagellack från Depend, 25:-

Och så fick jag även en ganska okej strandväska från Escada bara för att jag köpte parfymen. Fick även en dagcreme från Lumene för att jag köpte läppstiftet. Visst blev jag glad tills jag såg att det stod Age Defying på. Då fick morsan den bums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0