30/4 08, Valborg & byte till PUBLISHME.SE

Nej så hemskt! Hela eftermiddagen och kvällen igår dampade jag sönder på blogg.se för att jag inte kunde logga in så jag sket i det. Tänkte att det kanske skulle gå idag men inte det, sedan kom jag på att de höll på att byta bloggplattform eller vad fanken det nu var så jag testade denna publishme.se och det gick! Dock gillar jag inte utseendet men det finns inte mycket jag kan göra åt saken =) blir bara så hemskt förvirrad..

Nåja, hur är det med er då? Jag mår toppen! Somnade runt ett och vaknade exakt 09.00, alltså har jag sovit i exakt åtta timmar som man ska och här sitter jag sjukt pigg! Tror inte att jag har mått såhär bra på aplänge.

Idag är jag ju ledig *host*! Eller egentligen ska min klass till någon museum men jag orkar för fan inte dra på något sådant. Adam Tensta och Mange Schmidt ska ju komma  hit till Tumba och uppträda och jag vill ju se, kanske. Har liksom tappat lusten.

Idag är det ju Valborg and i must say, jag börjar bli less på det. Jag hade ju lovat mina polare att vara med de idag och så sa jag även till Hanne och C:O att jag kanske skulle vara med de och så glömde jag helt bort att det var Valborg idag när jag bestämde med G att träffa honom och så har jag sagt till Tommie att ta med mig på fest om han hittar.

Tror jag ska stänga av min mobil idag och låsa in mig i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0