4/3 08

Hej och hå!

Hur är det med er? Själv är jag tröööööööööött!! Tog ledigt från skolan idag för jag behövde verkligen först och främst en vilodag och även en all-plugg dag. Har kommit lite efter med tanke på att jag har skippat skolan så mycket så jag pluggade lite idag och jag har faktiskt fått mycket gjort and that's good. Har bara en grej kvar i grafisk kommunikation som måste göras och det är att göra vindruvor i Illustrator, mhm!

Btw, var hos tatueraren i Tumba C igår för att kolla hur mycket min kommande tatuering skulle kosta. Och han sa att eftersom att den skulle täcka min arm och även ta lång tid att göra så skulle det kosta ca 8000. Lite tveksamt, men ändå värt det med tanke på anledningen som finns till varför jag vill göra den. Men får se, min polare Hanne sa att hon skulle ta mig till tatueraren som fixade hennes tatuering. Det skulle nog vara billigare där.

Men vi får se =) nu måste jag börja med mina vindruvor, skrivs sen!

Kommentarer
Postat av: julie

svar: Va är det sant haha :( äntligen någon som är ärlig :p

2008-04-05 @ 02:34:14
URL: http://mcolucci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0