6/4 08

Jag måste erkänna en sak och det är att jag känner mig väldigt töntig just nu!

Det finns en spindel i mitt rum på taket, inte stor och inte särskilt liten heller. Eller jo, liten är den. Men inte pytteliten utan den går att se. Och jag har faktiskt inte varit inne i mitt rum på typ två dagar. Allt bara för den jäkla spindeln! Men kan inte hjälpa det, jag avskyr spindlar och är så livrädd för de! Kan knappt se på de på tv utan att jag blir helt skakig av rädsla och börjar hyperventilera och andas i en påse. Tror det finns ett namn för det, anarkfobi eller vad fanken det nu hette. Usch.. tänkte duscha men nu vågar jag inte göra det efter denna snack om spindlar. Är rädd över att jag ska öppna ögonen efter att ha tvättat bort ögonsminket och se en spindel på väggen framför mig. Jupp, det är det värsta! Nä nu börjar det klia på hela kroppen, ska ta min kudde och täcke och bege mig mot vardagsrummet, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0