7/4 08

God morgon!

Ojsan, första gången på skitlänge som jag bloggar på morgonen. Ska verkligen inte göra om det här, men anledningen till varför jag gör det är för att jag sov i vardagsrummet idag och mamma skulle ju till jobbet och hon vaknar fem på morgonen och så vaknar brorsan också en halvtimma efter och de brukar hålla på med deras fixination i vardagsrummet. Men det är bra, för annars skulle jag bara sova vidare tills Gud vet vilken tid. Ska egentligen vakna halv åtta men nog om det! Efter skolan måste jag till Euronics och kolla efter ett USB-sladd till min kamera. Sökte runt på nätet igår men hittade ingenting :/! Min kamera är av märket Casio och det enda jag kunde hitta var bara några ynka kameraväskor och annat skit som jag inte vill ha. Hoppas jag hittar idag annars dampar jag i butiken.

Btw, inatt kollade jag på Edward Scissorhands. Den är filmen är sjukt bra! Herregud, längesen jag såg den första gången och jag hade glömt bort hur bra den är. Den ska jag köpa till min DVD-samling samt tre filmer till, mwuhaha!

Nä nu är det dags för duschen och sedan Vakna Med The Voice! Börjar 09.00 och slutar 15.00, skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0