7/4 08

Hej igen!

Skoldagen har gått bra, blev dock lite trött de sista timmarna. Höll jämt på att somna när läraren kom till min "arbetsplats" för att se hur det gick. Tror han märkte det också hur mycket jag än försökte dölja det för han stack ifrån mig väldigt fort och sa att jag kunde klara av det själv, haha! Så fort som han gick, försvann jag ut till toan, satte mig på toan (med locket på!), lutade mig över handfatet och slumrade till i några minuter. Gör alltid det när jag blir för trött under lektionerna ;p haha!

Först hade jag ont i både magen och halsen. Sedan försvann smärtan i magen och kvar var bara halsen. Nu kliar det som in i helsike i halsen och gör jävligt ont i magen! Vad fan är det som händer!? Måste till vårdcentralen nu i veckan och kolla upp detta.. verkligen!

Sitter här och kollar på Grease (as usual!) och är ensam hemma. Så sugen på fullkornsflingor. Ska göra i ordning en stor skål med det och ruttna framför Simpsons. Blogg you later!

Kommentarer
Postat av: Michelle

sv. nääe va jobbigt! men dt blev bra, impad! :P

2008-04-07 @ 21:12:29
URL: http://shelliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0