8/4 08

FAN! Jag försov mig och vaknade halv elva, den tiden jag börjar! Så idag måste jag stanna kvar i skolan högst en halvtimma för att komma ikapp. Jag har lärt mig så mycket nu så allt kommer att gå fint :)!

Vaknade upp med en sån huvudvärk. Har tagit en brustablett så hoppas att det blir bättre. Och så måste jag verkligen till Euronics och kolla efter en USB-sladd till min kamera. Har ju tagit lite bilder som jag vill överföra till datan. Nu måste jag börja med frullen och duschen och fixet osv. På en timma! Vi får se hur det går, skrivs sen!

Kommentarer
Postat av: Jen

Jag hatar att försova mig =/

2008-04-08 @ 15:26:44
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0