8/4 08

Sorry för en dålig uppdatering!

Men har inte alls mått bra idag och så har jag även vart upptagen med plugg. Huvudet bankar som fan och det bara rinner från näsan och hostar som en knarkare. Imorgon bär det nog av till Vårdcentralen på morgonen, det blir bra då skippar jag dessa tråkiga lektioner på morgonen och får gå på de roliga efter lunch. De är bäst!

Dampar lite smått, har fortf. ingen USB-sladd till min kamera and it sucks! Efter att ha fotat lite med kameran så dog den pga batterierna så de måste laddas. Btw, måste hämta laddaren från Sara, får inte glömma! Nån gång..





Update:
Yes! Jag har hittat min nedrans sladd! På 24.se. Mailade de och frågade ifall den skulle passa med min kamera (jag har en Casio) och de sa att det gjorde det. Fick ett snabbt svar där, bra! För 49:- plus frakt blir den min. Inte ett dugg dyrt. Jag är så lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0