9/4 08

Hejsan! Hur står det till med er? Själv mår man bra, drar till skolan för att luncha med Michelle och Sophia idag halv tolv. Egentligen börjar jag halv nio men jag skulle till vårdcentralen innan men det blev inte av pga särskilda anlednignar. Men har pratat med min mentor och hon förstod så det blev inga problem. Inga särskilda planer för idag förutom att det blir en massa plugg idag igen! Pallar snart inte mer, är inte van ända sen jag började media! Media är ändå en jävligt soft linje, mer om det senare inklusive en sjuk dröm som jag hade där min vän Vivi aka. Wiwi (uttalas Ouioui) medverkade. Kul men sjuk! :/

Dagens och alla dagars låt, Matt Pokora ft. Timbaland - She's Dangerous:




Nu måste jag fortsätta med fixination, skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0