25/8 08, Ännu en kategori

Nu har jag gjort ännu en kategori i bloggen som heter Frankrike 08. In hit kommer jag lägga in alla bilder på olika sevärdheter, shopping, mig och andra knasigheter. Ska bara se till att först märka mina bilder på sevärdheterna och sedan kommer de in, piece by piece, ett inlägg i taget. Så ni kan kika in hit om någon timme eller så, ja så lång tid kommer det ta för mig om jag ska sitta och märka de på min bärbar dator, den stationära är ju i vardagsrummet och där sitter även mamma och min lillebrorsas farsa så jag sitter här inne istället. Blogg you later!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: HAR JAG INTE? :/

2008-08-25 @ 18:48:37
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0