26/8 08

Hejsan allesammans!

Hoppas allt är bra med er, jag känner mig på topp iaf! Skoldagen har gått bra eller iaf förmiddagen. Började 10 och dagen började med idrott och kan säga att många huvuden vände sig när jag gick in till idrottshallen. Hela skolan trodde ju att jag hoppade av men icke det, i'm still here! Det blev brännboll och det var störtkul trots att jag inte kunde få iväg den där nedrans bollen. Skyller på rackarna! Efter det kände jag en hemsk lukt komma från mig trots att jag duschade idag så tänkte att jag kunde dra hem och duscha snabbt under lunchen/lunchrasten och komma tillbaka när nästa lektion började men det gick övertid så det var det. skippade även medicinsk grundkurs eftersom att jag bannemej inte ska gå där!! Fan heller, valde franska och franska ska det vara!

Slänger in dagens outfit senare och även bilderna på shoppingen från Paris.
Nu ska jag vara duktig och städa rummet samt hänga upp de nya gardinerna och byta sängkläder för 100e gången denna månad. GLÖM INTE FRESH PRINCE I BEL-AIR 15.40!!
Stick och brinn!

Kommentarer
Postat av: maria

HAHAHAH. me love. haha du jag har precis kommit in i min no-shopping-fas.. :p ja shoppar för mkt.. shiet. vi tjejer. någon borde läxa upp oss alltså

2008-08-26 @ 19:51:24
URL: http://mariamariscal.blogg.se/
Postat av: maria

verkligen :D slå oss rejält.. fast vi skulle ändå inte lära sos.. efteråt skulle vi ändå bara gå till en butikoh köpa saker för att trösta oss. HAHA! aa den där reklamen, inget jag är stolt över.. bilderna suger. hahaha.. för lite cash fick man också. fast man är ju igenkänd på nåt roligt sätt.

2008-08-26 @ 20:12:15
URL: http://mariamariscal.blogg.se/
Postat av: maria

ne :p hahaha. jag jobbade förut sen sa jag upp mig. orkade inte. men nu hnner ja inte jobba eftersom jag åker till brasilien om 4 eckor.. och e borta i 3..så.. ja tar det när ja kommer hem.

2008-08-26 @ 21:57:35
URL: http://mariamariscal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0