2/8 08, Dagen jag har väntat på

God morgon sjusovare!

Här sitter jag helt nyvaken och tar bort mitt smink. Äntligen har släktingarna gått! De åkte runt tre härifrån på morgonen och jag kan inte vara gladare. Visst var de trevliga men det är hennes son jag inte gillade, han var så stroppig! Och ni kan inte förstå vad han sa andra dagen! Jag har ett jättefint armband som jag fick av Adissa när hon kom tillbaka från Syrien (tar kort på det senare!) där det står mitt namn på, handskrivet! Jättefin och gullig är den men tydligen har han också velat ha ett sånt armband och han var beredd på att ta mitt! Inte undra på att han kollade jämt så konstigt på den.. jag blev ju rädd, vågade aldrig ta bort den! Han mår ju för fan inte bra så samma dag åkte vi in till stan där mamma köpte en egen till honom. Haha, läskigt värre.. Hur som helst, så var det tänkt att dra till Prideparaden idag men vet inte om jag har energin för det. Mensvecka ju och mensvärken har kommit tillbaka värre än nånsin men vi får se hur det blir =)


På bilden visas: Ögoncreme från Nivea, Pure Zone ansiktskräm mot talgproduktionen från L'Oreal, Sminkborttagare mörkblå från Yves Rocher & den ljusblå från Nivea och sedan spegel och ansiktsbomull.

Nu ska jag övertala brorsan med att kolla på filmen Bilar med mig.. han är helt inne i Bamse nu som visas på Barnkanalen. Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0