30/8 08, Man blir ju helt dum i huvudet

Detta med att planera fester är ju fan jobbigt. Har fortfarande inbjudningen kvar. Har även hittat nattklubben där jag vill ha min 18-årsfest men inget är 100% än. Måste först och främst gå på en visning innan jag bestämmer mig. Kan bjuda hur många som helst eftersom att det rymmer 600 gäster! Men så många alkoholiserade tonåringar vill jag inte ha i ett och samma rum. Så, vilka ska bjudas? Släkt och vänner? Javisst men hur många av de och vilka personer. Gillar ju inte alla så det blir svårt men det ska nog lösas. Letar även just nu efter en av mina Cosmo-tidningar där det är fullspäckat med tips om hur man håller en bra fest. Det måste jag ta nytta av så jag vänder upp och ner på mitt rum.

Blogg you later!

Kommentarer
Postat av: Black Barbie

Nämen, du blir arton snart, fan va skoj!! Vilket datum?

2008-08-30 @ 14:54:20
URL: http://www.metrobloggen.se/blackbarbie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0