10/2 08

Hejsan!

Åhh, denna alltför jämna bloggtorka! Sorry men har inte haft tid! Har en sån huvudvärk och så känns det som om jag har sträckt halsen på något sjukt sätt. Men nog om det, i fredags träffade jag äntligen min kära vän Yurena. Hade inte träffat henne på över ett år så tyckte att det var dags och igår var jag med tjejerna i Heron. Var inte en sån bra dag för mig för jag hade världens huvudvärk och så var jag trött. Och inte nog med det så hörde jag alltid frågan om varför jag var så sur hela tiden och det gjorde ju inte saker och ting ännu bättre. Åt inget för jag mådde även illa men vart så sugen på en blåbärspaj från Mackis men de hade inte det så Tess följde med mig till Hallunda men de hade inte där heller. Fan vad arg jag blev! Åkte från Skärholmen till Hallunda för en nedrans paj som verkar inte finnas någonstans! Särbarn, se till att skaffa det innan jag vänder upp och ner på hela Stockholm!!
Kvällens höjdpunkt var ändå att vi träffade på två polare till oss som vi inte hade träffat på aslänge, nämligen Azmina och Zakiya. Snacka om att vi alla blev glada :D!

Idag är det plugg som gäller med engelska och mediekunskap. Orkar inte men det måste göras :)
Skrivs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0