12/2 08

Hejhej!

Dumma Anonyma Människa! Han väckte mig! Okej lovade honom runt fyra på morgonen att jag skulle följa med honom till affären men sättet eller sätten han väckte mig på. Första gången fick han reaktionen men va i helvete! Andra gången; men stick va!.. Tredje gången; Ohlalaa ;) haha! Men det är så skönt att få vakna upp bredvid någon, inte sant?

Nu skall jag fräscha upp mig lite för jag ser ut som någon som har stoppat in en gaffel i ett eluttag, haha!
Just det! Måste berätta om filmen vi kollade på igår nämligen Cloverfield. Säger bara en sak, tur att jag slipper betala 90 spänn för att se den på bio. Filmen får två av fem möjliga. Ett för att den är spännande och två för att de har filmat den jäkligt bra men herregud vad keff den är annars! Och slutet ska vi inte snacka om, jag blir bara förbannad när jag tänker på det! Usch fy, om det är någon som gillar förvirrande filmer så tveka inte med att se den.

Skrivs sen!

Kommentarer
Postat av: Michelle

god morgon löken :)

2008-02-12 @ 10:39:33
URL: http://shelliie.blogg.se
Postat av: michelle

allt bra med diig?.. du ja har bränt ner bilderna från bowlingdagen på en skiva. när kan ja ge dej den?

2008-02-12 @ 16:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0