12/2 08

Kan helt ärligt säga att jag idag känner mig som en ny människa. Så kändes det så fort som jag kom hem. Det kanske berodde på att idag och igår var de två mest aktiva dagarna i mitt liv. Eller vad vet jag? Behöver inte resonera så mycket utan bara njuta. Fick även veta på vägen hem idag att det ska komma en transa till vår skola imorgon och föreläsa om något som jag inte har någon aning om. Skulle vara roligt att gå dit och kolla vad denne individ vill men jag orkar inte lyssna på en transa en hel dag. Kommer nog gå till skolan under lunchtid. Måste träffa Michelle och få cd-skivan med alla bilder från bowlingdagen. Ska bli kul och se hur messed up man ser ut på nästan 95% av alla bilder ;p.

Nu ska jag fixa mina naglar, it's about time!
Skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0