13/2 08

En ganska onödig skoldag. Berättade ju att en transa skulle komma till min skola idag vilket han/hon gjorde men jag var inte där. Var så trött, vaknade först runt åtta och funtade över om jag skulle till skolan eller inte. Men då bestämde jag mig istället för att sova vidare. När jag vaknade och drog undan gardinerna så ser jag två polisbilar stå utanför. Lite scary men var så nyfiken så jag stod där och glodde ut som ett fån. Undrar vad alla tänkte när jag stod där och stirrade rakt ner, haha! Idag så har jag för det mesta (som vanligt) varit med Nicolina och även Fia. Har saknat de såå mycket! Och även skolan (trodde aldrig att jag skulle säga det!). Kom till skolan runt ett då vi skulle svara på två frågor och sedan dra hem. Som sagt, en ganska onödig skoldag. Men skönt ändå att träffa alla tills jag stötte på O. Boy, was my face red! Men jag var inne i skolan och han var utanför men ändå. Det var ett tag sen man träffade på honom. Fick äntligen katalogen med alla ämnen som man kan välja till höstterminen. Och det man har valt ska man lämna in nu på fredag! Men vet ändå vad jag ska välja så det är nemas problemas!

Kom hem med rökelser och en sådan "hållare" till rökelser ;p. ÄNTLIGEN! Har alltid velat ha men aldrig hittat skiten så nu är jag lycklig! =)
Nu måste jag hämta brorsan från dagis ffs, skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0