20/2 08, 15 SAKER

15 SAKER SOM DU (KANSKE!) INTE VISSTE OM MIG:

  • Jag har oerhört svårt att kontrollera mina känslor, särskilt min ilska.
  • Är så brutalt ärlig och säger vad jag tycker och tänker.
  • Är galet lättroad.
  • Jag är blandras från alla möjliga länder i denna etniska värld.
  • Gillar allt på min kropp förutom min mage och mina fötter. Men älskar mina härliga rattar!
  • Rock får mig på ett sånt jäkla bra humör, särskilt 70- och 80-tals rock. Love it!
  • Besatt på att fixa mina naglar 24/7.
  • Mamma tror att jag har någon psykotisk sjukdom.. (allvarligt!)
  • HAR VÄRLDENS UNDERBARASTE VÄNNER! <3
  • I'm a sucka for South Park, Simpsons and pizza!
  • En gång i tiden gick det fyra dagar utan att jag borstade mina tänder.
  • Får damp om jag inte får uttrycka mig själv och säga min åsikt.
  • Jag har ett förjävligt temperament.
  • Hyser stor kärlek för sminkning, hår-, nagel-, ansikts- och kroppsvård.
  • Är hungrig som fan!

Skrivs sen, South Park time! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0