20/2 08

Hejsan!

Hur står det till med er? Själv mår jag bra men är så trött, vill hem och sova. Har datakunskap just nu men har inget att göra så jag bloggish istället. Efter ska vi ha mediekunskap. Egentligen ska vi ha naturkunskap men läraren är sjuk så det blir inget idag och inte imorgon heller. Så nu slipper jag vakna sex på morgonen :D! Vilket också betyder att jag slutar över en timme tidigare idag. Soft! Funtar även på att dra till Tumba Konsthall idag för att se min bild som de har ställt ut. Allas bilder kommer vara där fram tills mitten av mars. Haha, alla kommer veta vem jag är efter att ha sett min bild men hey jag klagar inte! =)

Kollar runt på google efter boxningskurser. Vill så gärna börja på det! Först blir det ju självklart provträning och sedan får man se hur allt utvecklar sig.. ska fortsätta searcha nu, skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0