22/2 08

Kom hem för ett tag sedan efter att ha varit med Tess, Adissa, Sara och Lucia och bowlat i Heron. Askul! Det jag farade mest inträffade. Jag tappade bowlingklotet när jag svingade den bakåt för att sedan skjuta iväg den! Det hände förra gången jag bowlade också, pinsamt! Men kul var det iaf, måste vi göra igen! Mår så illa och har en sån huvudvärk så måste ta en tablett fort som fan, tvätta bort sminket, ta på mig mjukisar, ta en yoghurt och ett glas iskallt vatten och sedan sjunka ner mig i min säng och kolla på Scrubs som börjar 00.00. Först blir det två avsnitt av den och sedan två avsnitt av Weeds. Två timmars tv-härlighet som jag verkligen ser fram emot!

God natt läsare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0