23/2 08

Hej hopp!

Hur står det till med er? Mår så jävla bra psykiskt men är så seg fysiskt. Inte en så bra kombination. Lillbrorsan väckte mig runt halv åtta på morgonen för att han ville sova med mig efter att mamma stack till jobbet. Inte så kul för mig att bli väckt då när jag somnade runt två tiden inatt. BTW, mysteriet med blåbärspajen är över! Fick äntligen min blåbär/vaniljpaj från Mackis! Införskaffade den i Heron igår, kunde ha köpt två men var inte såå hungrig så det fick bli en. Har en känsla av att det blir en till idag.. Mamma jobbar till 4 och är hemma senast halv sex. Känner verkligen för att festa ikväll!! Har inte varit på en enda sen sommaren, dags för en uppdatering. Får se om jag hittar en då, nåväl nu ska jag iaf ta mig en dusch. Skitfint väder ute, får lust att dra ut med shorts och linne. =)

Skrivs sen!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

gulligt att din bror ville sova med dig! :D

2008-02-23 @ 11:51:25
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0