24/2 08

Vet ni? Toaletten har varit mitt andra hem idag Har druckit så mycket läsk så det inte är sant. Men har fått jämna ut det så som man egentligen ska göra med alkohol. Alltså varannan vatten. Vill inte få någon onödog sockerkick denna söndagskväll.

Idag blev min bror fem år. Vad tiden har gått så fort! Minns fortf. den dagen då jag fick träffa honom på BB. Han var en så liten men väldigt lång plutt. Memories, memories.. men ska inte sitta och fabbla om det nu. Dagen har varit mest chill. Hans supervisor/vän till familjen Hanna kom med hennes kille. Han fick presenter från de; en långarmad tröja från KappAhl som var röd/svart randig med en dödskalle på, två Legoleksaker som man ska bygga (love it!) som föreställde en polismoppe och en polisbil och han fick även en som jag kallar "inlärningsmålarbok". Det finns teckningar som han ska rita själv och även en bild på teckningen som visar vilken färg denna grej egentligen ska vara. Blev helt såld på hans Legoleksaker så jag knyckte de och började bygga som bara den! Är rätt fiffig på det, men tror inte att brorsan hade något emot det, haha! Han blev nog glad över att syrran var villig att bygga ihop dessa små bitar =). Men imorgon kommer fler personer hit från familjen och så blir det mer tårta, godis, läsk you name it! Kommer bli tokig av alla småbarn som rusar omkring så kommer nog smita ut någon timme ;p

Skrivs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0