25/2 08

Shohejsan!

Är galet trött! Somnade runt fyra tiden till filmen Striptease på sexan med Demi Moore. Den är skitbra btw! Och så vaknade jag första gången runt åtta av att brorsan satte på tvn och tydligen hade jag glömt sänka volymen i tvn i vardagsrummet innan jag stängde av den och gick in till mitt rum. Man måste göra det annars får man en livschock när man sätter på den på morgonen. Ska alldeles strax hoppa in i duschen ocyh sedan bege mig hem till mina kusiner där vi ska fira lillbrorsan. De gick med på att ha festen där och jag och morsan hade självklart inget emot det, då slipper ju vi städa efter alla. Ska även packa min bag. Funtar på att dra hem till den Anonyme efter allt, men vi får se hur det blir, om jag orkar och så. Är så jävla sugen på blåbär, köper nog det senare.

Skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0