28/2 08

Hejsan hoppsan!

Hur står det till med er? Själv mår man bra, Har precis duschat, ätit frukost osv., och klockan två måste jag bege mig ner mot centrum och ta bussen mot Solbo. Måste lämna en film som som jag och min kusin lånade i måndags på brorsans fest. Vi lånade tre filmer, Rush Hour 3, Supersugen och Jakten på lycka. Alla filmer var sjukt bra men Supersugen stack ut ur mängden ändå. Precis min humor, sexhumor.. haha! Såg den första gången på bio i höstas och fyfan vad jag skrattade! Skrattar lika mycket varje gång jag ser den ;p.

Men nog om det, som sagt ska strax bege mig ut för att lämna filmen. Efter det ska jag hämta brorsan från dagis och vad som händer ikväll är oklart. Har fortfarande en förjävlig mensvärk men det är inte lika mycket som igår tack gode Gud. Har inte berättat detta men efter flera, flera dagars sökande så har jag äntligen hittat min plånbok! Hade inte hittat den ända sen jag bowlade med tjejerna för någon vecka sen. Snacka om panik när jag hade stålar, bankkort, id-kort och allt i.

Man märker att jag inte har något speciellt att säga denna förmiddag då jag bara skriver en massa strunt ;p
Skrivs sen! Och då lägger jag även in en bild på det jag köpte igår =)

Dagens låt: Madonna - Get together

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0