3/2 08

Hallojsan! Kom hem runt ett och nu har jag huvudvärk ännu en gång. Den försvann när jag vaknade och då tänkte jag att allt skulle gå bra men nu börjar den smyga sig fram. Kvällen var så lyckat! Älskar när det är vi fem alltså jag, Tess, Adissa, Sara och Lucia. Till en början så var vi hemma hos Tess och umgåddes. Sedan blev vi alla så sugna på choklad så vi valde att gå ut och köpa det och klockan vart runt elva, galet! Allt vart stängt i Alby så vi åkte till Shell i Hallunda. Och pga halkan så var det nästan inga bilar som lyckades åka upp för en liten backe. De bara rullade tillbaks neråt och ljudet var förfärligt när de trampade för fullt på gasen för att försöka köra över backen. Synd ju, men de får skylla sig själva som är sega med att byta till vinterdäck. Två, tre bilar slirade omkring på macken där vi var och en bil som försökte köra uppåt på backen misslyckades, rullade neråt och slirade för fullt. Blev så skrämd att jag nästan halkade mitt på bilvägen. Nåja, nog om såna hemskheter! Kvällen var iallafall så kul, så skönt när det bara är vi, inte för många och inte för lite =).

Så sent det är, borde lägga mig. Mamma jobbar och ska vakna runt sex och skulle inte heller förvåna mig om lillbrorsan vaknar samma tid som henne och jag ska ju passa honom en stund. God natt, kära läsare! =)

Kommentarer
Postat av: Jackeline

oj då , jag undrar vart den ligger :p

2008-02-03 @ 09:50:40
URL: http://perezjackeline.blogg.se
Postat av: Michelle

yess! Alla ska mötas i heron city kl:17.00 okej? ,, don't forget!

2008-02-03 @ 12:12:18
URL: http://shelliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0