3/2 08

Shosan!

Hur står det till med er då? Är galet trött! Har ni märkt att det alltid är något med mig varje morgon? Inte bra, måste se till att fixa det. Vaknade upp och blev bländad av den vita snön. Snyggt var det ända tills det började snöa, men ser det som en fördel. Nu kan jag lunka omkring med mina solbrillor som jag har väntat jättelänge med att få göra! Nu slipper man kisa med ögonen när man går ut och riskera att få rynkor i förtid. Idag blir det bowling med "The Ol' School Gang". Dvs jag, Tess, Lucia, Michelle, Sevil och Clarisse. Kommer bli kul med tanke på att jag verkligen suger på bowling men det ska nog gå =). Vi ska träffas 17.00 i Heron vilket betyder att vi måste åka runt fyra. Jag måste åka tidigare eftersom att jag är den enda som bor i Tumba. Vi börjar bowla 18.00. Vi måste ju få i oss något innan. Funtar på att dra till Willys där och köpa blåbär, är helt såld på de nu. De är ju galet goda!

Nu måste jag fixa ihop något att äta till lillbrorsan och sedan börja med min fixination!
Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0