3/2 08

Fyfan vilken härlig söndag! Första gången i hela mitt liv! Så otroligt roligt och härligt att få vara med "The Ol' School Gang". Måste göra det oftare.. tyvärr så gick min långa tumnagel sönder och en liten nagelbit från långfingret men det gjorde inget. Vi bowlade som sagt i Heron och till en början så gick det inte alls bra för mig men det gick allt bättre med tiden. Bara en massa skratt och skvaller under kvällen. Skrattade så mycket så jag fick ont i magen. Kan konstatera att jag kommer vakna med sexpack, haha! Jupp, så kul hade vi och måste göra om det väldigt snart! Är för trött för att skriva mer om kvällen men gör det imorgon efter skolan. Nu ska jag ta bort mitt smink och sedan lägga mig, god natt läsare! =)

Kommentarer
Postat av: Michelle

klart du är med! :)

2008-02-04 @ 08:12:49
URL: http://shelliie.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

tävling i min blogg!

2008-02-04 @ 08:37:25
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0