4/2 08

Tjollahoop!

Hur står det till med er då? Själv mår jag toppen! Började med min nyvalda inriktning idag nämligen grafisk kommunikation. Askul! Eller kanske inte till en början. Läraren babblade på i evigheter om saker som man redan visste men det var bra med en repetition. Det första vi fick göra idag var att göra en affish till skolans toaletter. Det fanns tre slogans som man kunde välja mellan och ha i sin affish; Sluta att missa - lär dig att pissa!, Det är inte najs om det luktar bajs och WC - Wannabe Clean. Själv valde jag Det är inte najs om det luktar bajs. Ville ha den för jag fick Mr. Hankey i huvudet när jag läste instruktionslappen ;p. Dagen gick iaf som smort och efter skolan stack jag med Nico till Huddinge. Hon skulle köpa ett PC spel till hennes kille som fyller år idag men den fanns inte där så hon fick åka till Farsta medans jag lunkade hemåt. Nu måste jag sortera smutstvätten, mina kläder, efter det måste jag städa mitt rum och även plugga lite. Skrivs sen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0