5/2 08

Hejhej!

Dagen med Grafisk Kommunikation gick super! Efter lunch dårå.. varje gång vi börjar lektionen så måste lärarna jämt prata i bokstavligen över en timme för att ge oss instruktioner. Orka inte bara ge oss lappar om kommande lektioner. Somnar alltid framför datorn när de babblar på. Försöker hålla mig vaken men det liksom går inte. Borde "paya more attention", trots allt de gör ju det för vår skull. Imorgon blir det medlemsmöte med Stockholm CUF. Jävligt längesen jag var där så måste uppdatera mera ;p. Ska alldeles strax lägga in mina nytvättade kläder i min garderob samt rensa. Började halv elva idag men fick vakna halv sju på morgonen för att kunna tvätta mina kläder så nu doftar mitt rum nytvättat, haha! Love it.. Måste även bli klar med min karaktärsbeskrivning till projektet. Den skulle ha varit klar förra veckan nån gång men ah.. har knappt börjat ;p.

Skrivs sen! =)

Kommentarer
Postat av: Natalie

den skulle inte alls va klar förra veckan?!:O

2008-02-05 @ 18:37:16
URL: http://natskuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0