13/1 08

Hej!

Bloggtorka, i know i know.. men det har inte varit så lätt. Igår tänkte jag att jag skulle uppdatera er om allt som har hänt under dessa ökentider men hann bara med ett inlägg igår och så ringer morsan om att jag måste börja fixa mig osv. De som känner mig vet att det tar cirka 100 år för mig att duscha (love it!) så tänk er det, plus att jag måste fixa håret och sminka mig. Inte så kul.. Så började stressa mig som bara den och när det enda som återstod var att fixa håret så ringer mamma och säger att hon kommer senare istället och hämtar mig. Halleluja tänkte jag och tänkte även att jag skulle få vila lite. Vart helt utmattad från all stress. Men nej nej, changed planes. Hon kommer efter ca 45 minuter och förstår inte varför jag inte är klar. Men för i helvete kvinna, skrek jag och tog in kontakten till plattången in till uttaget och började stressplatta trots att den inte hade blivit varm ännu! Direkt efter fick jag ta mitt pick och pack och sticka ner till bilen som skulle skjutsa oss till Vårberg. Och såklart, såklart mitt i all stressande glömmer jag min mobil hemma! Snacka om att jag blev förbannad men bestämde mig att jag inte skulle tänka så mycket på det utan koncentrera mig på att ha det bra den kvällen.

Justja, glömde ju att berätta. Det var en stor fest igår för min lillebrors kusins dotter som hade fyllt år.
Ja, ni läste rätt, min lillebrors kusins dotter. Ni som inte är tröga fattar. Men nu ska jag fixan ihop något att äta och sedan sussa sött. Galet trött. Somnade ett och vaknade tre över att alla från festen (det hölls i en lokal) kom hem till min brorsas kusse och började fucka för alla som försökte sova. Rumpnissar allihopa =(!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0