15/1 08, BLONDINBELLA

Här sitter jag. Kollade på Scrubs för ett tag sedan och sitter just nu och äter Safari-yoghurt. Borde egentligen plugga eftersom att det är prov idag (efter tolv). Det får vi ta senare idag, det var inte det jag skulle komma fram till.

Läste nyligen Blondinbellas blogg och alla hennes hat/älskvärda kommentarer och kom fram till en sak. Hon är en sådan person som man antingen älskar eller hatar. För min del, så ligger det någonstans mitt emellan. Vissa inlägg som hon skriver kan jag verkligen älska och kommentera såsom:"Fan Bella du är så jävla smart, det har du så rätt i!!!!" och i andra inlägg som jag verkligen hatar kan jag kommentera med en fråga som:"Men herregud tösen är du helt dum i huvudet!?". Det åker upp och ner som en bergochdalbana. Visst, en massa cred till henne som stöter på all kritik och elaka kommentarer varje dag i bloggen men som ändå skiter i det och går igenom hennes lyckliga vardag som alla andra individer och som fortsätter skriva hennes blogginlägg om saker som hon förmodligen (vad vet jag?) vet att folk kommer att gilla eller dissa men ändå bara kör på. Hon är nog den mest hatälskade personen i hela bloggsfären. Alltid en massa prat om henne. Är det bara jag som tycker så? 

Och för Guds skull, hys inga agg mot detta inlägg. Man märker ju att jag varken menar något illa eller är avis. I'm not jealous, just honest!


"Blondinbella, att älska eller inte älska. Det är frågan.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0