15/1 08

God morgon allihopa!

Hur står det till? Mår bra, men är trött som alltid, haha! Kollar på Montel Williams Show men ska strax hoppa in i duschen och efter det lämna brorsan på dagis. Lite surt med tanke på att jag börjar 10.30 idag så jag kunde ha sovit vid det här laget men mamma jobbar och om inte jag kan lämna brorsan, vem fan ska göra det? Nää tänkte väl det.. usch, hatar att jag måste vakna tidigt under mina sena dagar. Hoppas bara att jag slipper lämna brorsan på torsdag för då börjar ju jag 12.20 och i need my f*cking sleep! Nä nu får det vara nog. Bloggar kanske senare efter att ha lämnat brorsan på dagis annars hörs vi när jag har kommit hem runt fem-tiden..

Förresten, min mamma fyller år idag. Jupp hon blir 37 år. GRATTIS! <3 Älskar henne såå!..
Skrivs sen!

Kommentarer
Postat av: Natalie

vi har faktist ett nytt schema om du itne visste d (:

2008-01-15 @ 10:25:25
URL: http://natskuu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0