16/1 08

Skrev ju innan att jag skulle långa några böcker från bibblan. Hade egentligen bara tänkt låna två böcker men kom hem med fem.

353617-82  353617-81  353617-80  353617-79


  1. Utvecklingspsykologi
  2. Medicinens öga
  3. Mera självkänsla
  4. Texter i psykologi
  5. Vetenskapens värld 4, Medicin (hittade ingen bild som ni ser!)

Har blivit så inne i psykologi och medicin så det inte är sant. Nu önskar jag att jag valde omsorg eller natur istället. Men med mina betyg som jag gick ut med i nian skulle det ändå inte räcka till de så ;p. Ska börja med att först läsa Utvecklingspsykologi, den verkar tuffast. Och imorgon ska jag låna fler böcker från bibblan om barn med olika störningar såsom borderline-personlighetsstörning. Nu är det dags för dinner,
skrivs sen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0