26/1 08

Hallojsan!

Nån mer som kollade på Harry Potter idag? Blev helt "woooooow..!". Skumt, eftersom att jag ändå har filmen ;p. Puuh, är så mätt! Gamade i mig mycket av det vi köpte idag. Hittade äntligen blåbär! Må låta konstigt men innan idag så hade jag aldrig sett blåbär säljas i matbutiker. Tyckte att det verkade lite skumt så blev överlycklig när jag såg de idag i Willys. Verkligen bönade och bad om att få köpa de för mamma. Hon tyckte att jag var tokig och lät mig köpa de, gullepluttsan! Köpte även choklad, mumsmums.. tog slut på mindre än 30 sekunder. Förvandlades till tjockisen i Kalle och Chokladfabriken, haha! Men rackarns vad god den var, önskar jag hade en till.. nåväl imorgon är ju också en dag =)



Funderar på att ha en tävling. Förslag?
Blogg you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0