29/1 08

Hallojsan!

Hur står det till med er då? Själv har jag huvudvärk men annars är allt bra. Mensen tog slut idag så det gör ju saker och ting ännu bättre :D Gick till ungdomsmottagningen tillsammans med Nico, Hanne och Elin. Tog ett graviditetstest och det var negativt, tur det. Ska dit den sjätte igen för gyntest. Det ska bli spännande, har gjort det förr så det är inget pinsamt med det. Men nog om det, kom hem till Thérese för ett långt tag sen. Vi hade varit hos Lucia och vi sitter här nu i hennes rum och kollar på I huvudet på Gynning. Bruden är för skön, haha!

Imorgon blir det förmodligen fika med brudarna, då menar jag alla brudar och vi är hur många som helst me det blir nog kul! =)
Nu måste jag till nedervåningen, ta på mig ytterkläderna och rusa till bussen. Ha det bäst! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0