7/1 08

Can't sleep.. så jag bestämde mig för att vara vaken hela natten. Om jag lägger mig nu kommer jag ha det svårt att vakna runt halv åtta för att lämna brorsan kl. nio. Och detta kanske kan hjälpa mig med att vakna tidigt imorgon 8/1 (efter tolv ju). Jag tänkte att om jag är vaken hela natten och dagen idag så lägger jag mig tidigt på kvällen och vaknar tidigt på morgonen. Börjar ju halv elva på tisdag men måste ändå lära mig att vakna tidigt för de andra tidiga morgnar. 353617-64

Så ska alldeles strax sätta på en dvd-film och samtidigt fixa mina naglar. My Baby's Daddy heter filmen. Nån som sett den? Om inte, gör det! Den är galet rolig, dör av garv varje gång jag ser den. Bara jag inte gör det lika mycket nu pga mamma och brorsan sover. Men skit i de, haha! =) Efter den ska jag förmodligen se på Crash eller så kollar jag på tecknat nämligen Robin Hood. Den är så bra! Vill så gärna se Kogänget men vet inte vart den har tagit vägen =(. Den filmen ger mig en massa minnen tillsammans med mina två bästa polare, Tess & Michelle, älskar er! <3



Skall dra nu, skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0