8/1 08

I tried so haaaaaaaard!..

Som ni ser så kan jag inte sova. Eller mjo, jag somnade runt elva när jag kollade på Scrubs och vaknade halv tre. Försökte sova från den tiden fram tills klockan blev fem. Då var det skitsamma så jag gick upp, in till köket, snodde lite wienerbröd och nu sitter jag här i mitt rum återigen. Det hade vart helt okej om jag började tidigt idag, dvs. halv nio. Men jag börjar ju halv elva.. vad fasiken ska jag göra under denna tid? :O. Sitter iallafall och kollar på Being Bingo på sexan. Har saknat snubben, han är störtskön!

Har bestämt mig sedan länge att jag ska vika ut mig i en tidning när jag blir 18. Och det ska för fan bli av! ;)
Skrivs sen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du medlem på facebook?
Gå med i gruppen blogg.se där samlas alla vi bloggare från blogg.se
Ha en bra dag!

2008-01-08 @ 05:41:54
URL: http://sjukdom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0