9/1 08

HALLOJSAN!

Hur mår ni? Själv mår jag väl bra trots att jag har huvudvärk och det känns väldigt torrt i mina luftvägar! Och har även ont i käken för att ha tuggat så mycket tuggummi idag. Är ju väldigt tuggummiberoende. Fan, har jag tur så får jag ingen jävla bajsattack ikväll.

Idag så vaknade jag inte tre på natten som jag trodde. Somnade runt tolv och vaknade halv sju. Skitpigg! Men nu är jag trött som attans. Inte så kul.. Har ju huvudvärk och all skit. Bara jag inte har fått nån skum vinterkräksjuka. Kom hem för ett tag sen efter att ha hämtat brorsan från dagis. Nu måste jag fixa ihop något att äta till oss båda. Efter det ska jag träna min knubbismage. Måste få magen platt och fin innan jag blir arton ju till ni vet vad ;).

Skrivs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0