NYÅRSDAGEN 1/1 08

God eftermiddag ;D

Bloggade aldrig igår men hade varken tid eller ork. Nyårsfirandet gick så bra! Trodde aldrig att det skulle bli så roligt trots ett missöde. En kille vars namn jag icke skall nämna som spydde på min polare Lucias fåtölj. Stackars henne som fick städa upp allt. Shottade lite väl för mycket och drack endast en Bacardi, blev helt wasted. Men kul var det :D.

Men så kul är det inte idag. Har en sån förjävlig huvudvärk, vill bara sjunka ihop i ett hörn men det verkar som att jag får ta i med hårdhandskarna. Är hemma hos Therése just nu. Hon fönar håret och jag sitter här. Ska snart äta middag hos henne. Det blir lax och någon italiensk potatisgratäng eller vad det nu var, mums! =)
Vad som händer ikväll är fortf. okänt men ska iaf vara med Tess.

Orkar inte blogga så mycket just nu men blir nog mer senare, blogg you later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0